Ahad, 24 November 2013

Resepi Menggunakan Tepung Magik

Teks : Siti Nadzifah
Imej : Siti Nadzifah
https://www.facebook.com/tepungmagikmama

Bismillahirrahmanirrahim.
Apa khabar semua?

Hari ini saya tidak sempat hendak berceloteh panjang. Tugasan suri yang bertimbun menunggu giliran untuk diselesaikan satu persatu. Tugasan membasuh dan melipat sudah beres. Alhamdulillah. Cuma basuhan terakhir tadi belum kering, terpaksalah menunggu esok atau hari off depan untuk disiapkan. Sementara yang lainnya hanya menunggu untuk dimasukkan ke dalam beg sahaja.

Esok bermula syif terakhir saya sebelum mula bercuti. Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya menempah sebuah homestay di Nilai yang berdekatan dengan USIM bagi penginapan kami selama dua malam di sana. Syukur, Allah permudahkan urusan kami.



Saya hanya ingin berkongsi beberapa resepi yang menggunakan Tepung Magik dengan sahabat semua. Saya rasa ramai antara sahabat yang pernah menggunakan tepung ini kan, malahan ada juga antara sahabat yang sama-sama menjual tepung ini. Apa kata kita jemguk resepi-resepi ringkas menggunan\kan Tepung Magik di sini.


Selamat mencuba.



-------------------------------------------------------------------------
Iklan :
Dapatkan Tepung Magik dari kami sekarang.
Belian runcit hanya RM10 sepeket (540gm)
Belian borong akan mendapat harga istimewa dari kami.
Beli minima 1 karton (20 peket) dengan harga ejen untuk menjadi ejen kami.
Pos Laju :
1 peket : RM6 
2-3 paket : RM9
Lebih 3 peket mengikut timbangan.
Sila Like FB Page kami Tepung Magik Mama


Iklan:
Akademi Bekerja Dari Rumah kini sudah mencapai lebih 350 blog dengan 13 guru online sedang bertugas.21  kelas secara online sedang berlangsung. Pendaftaran dibuka setiap hari. Anda ingin menulis blog? Sertai kami di sini untuk mempelajari asas membina blog penulisan dan bisnes.

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page
3. Kelas penulisan kreatif
3. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus onlne dibuka
6. Kelas asas akaun bisnes kecl wahm/soho

Hubungi saya melalui ;
sms/whatsapps : 013-9288582; 
atau boleh juga PM saya di Facebook
Jom kita pakat jana pendapatan sampingan. Klik gambar untuk ke Page kami.
https://www.facebook.com/tepungmagikmama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan