Jumaat, 8 November 2013

Apa yang anda akan dapat melalui Kelas Asas Blog dan Fanpage (Bisnes)

Teks : Siti Nadzifah
Imej : Puan Masayu Ahmad

Kelas asas blog dan Fanpage (bisnes)
Kelas ini adalah untuk membantu sesiapa sahaja yang ingin memulakan bisnes online tetapi tidak tahu bagaimana mahu bermula.
Bagi yang sudah mempunyai produk pula, anda akan belajar bagaimana melakukan promosi dan membina blog jualan untuk produk anda.
Namun begitu, jika anda mahu menceburi bidang bisnes online tetapi masih tidak mempunyai produk, jangan risau. Pihak kami menyediakan program dropship
untuk anda. Antara produk dropship kami ialah, buku dari penerbit terkenal, produk digital (e-book),
produk sunnah, kelas asas blog, agen pengiklanan dan in shaa Allah produk akan bertambah dari semasa ke semasa.

Apakah objektif utama kelas ini ialah :

1) Berkongsi ilmu berkenaan bisnes online terutamanya Fanpage, blog dan sebagainya.
2) Membantu anda membina kedai online dan memberikan latihan asas urusniaga secara online terutamanya bagi yang baru bermula.
3) Membantu anda menyertai jaringan network bersama blogger-blogger lain di mana akan membantu aliran trafik ke blog anda dan memudahkan proses promosi anda.


Apa yang anda akan pelajari dalam kelas asas blog dan fan page (mula bisnes)

  • Kelas ini khusus bagi suri rumah atau sesiapa sahaja yang benar-benar tidak tahu langsung tentang urus niaga secara online.
  • Anda mahu mula berbisnes online tetapi tidak tahu cara. Jangan risau, anda akan diajar dari asas bagaimana mahu bermula.
  • Anda tidak ada atau tidak tahu mahu menjual apa? Kami ada menyediakan beberapa produk pilihan seperti  produk sunnah, buku, pakej ebook, ruang periklanan.
  • Anda juga berpeluang menjadi pembantu kelas di akademi bekerja di rumah.
  • Melalui kelas ini anda akan belajar menjana pendapatan bermula dari RM10, kemudian tingkatkan lagi, RM20, RM50, RM100 begitulah seterusnya (ini bergantung kepada usaha yang konsisten daripada peserta).
  • Kelas ini sesuai untuk suri yang sibuk, surirumah sepenuh masa, atau suri bekerjaya yang mahu bermula secara sambilan. Ini adalah langkah awal, kami sediakan berdasarkan permintaan demi permintaan.
  • Apabaila sudah pandai, boleh belajar lagi dengan otai-otai pemasaran yang lain. juga bina jaringan bisnes secara online.
  • Analisa dahulu untuk kenalpasti apa produk yang sesuai/minat/pengalaman. 
  • Belajar buat blog kedai online, belajar menulis konsisten, belajar buat borang tempahan, jenis-jenis entri, belajar buat pan page, belajar buat pautan, belajar buat pautan antara blog untuk aliran trafik.

Akademi Bekerja Dari Rumah kini sudah mencapai lebih 200 blog dengan 7 guru online sedang bertugas. 17 kelas secara online sedang berlangsung. Pendaftaran dibuka setiap hari. Sertai kami di sini untuk mempelajari asas membina blog penulisan dan bisnes. 

Hubungi saya melalui :

email : sitinadzifahabdrahad@gmail.com 
sms/whatsapps : 013-9288582; 
atau boleh juga PM saya di Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan