Selasa, 26 November 2013

Kelas Asas Blog Dan Fanpage (Bisnes)

Apa yang kita belajar dalam kelas asas blog dan fan page (mula bisnes)?




Masih tertanya-tanya tentang apa yang anda akan pelajari dari Kelas Asas Blog dan Fanpage (Bisnes)? Di sini saya kongsikan sedikit ringkasan mengenai kelas ini daripada pengasas Akademi Bekerja di Rumah, Puan Masayu Ahmad.

Dengan menyertai kelas ini, anda akan dapat:

  • Belajar asas bisnes online. Kelas ini khusus bagi suri rumah yang benar-benar zero tentang urus niaga secara online. 
  • Belajar bagaimana memulakan bisnes online. Sesuai bagi yang mahu bermula tetapi tidak tahu cara.
  • Bermula dengan produk yang disediakan. Anda mahu bermula tetapi tidak ada produk. Jangan risau, kami menyediakan beberapa produk pilihan, produk sunnah, buku, pakej ebook, ruang periklanan. Juga peluang sebagai pembantu kelas di akademi bekerja di rumah.
  • Belajar menjana pendapatan melalui internet. Kelas ini sesuai untuk belajar menjana pendapatan awal RM10, kemudian tingkatkan lagi, RM20, RM50, RM100 begitulah seterusnya (ini adalah tertakluk kepada usaha yang konsisten daripada peserta).
  • Kelas ini juga sesuai untuk suri yang sibuk, surirumah sepenuh masa, suri bekerjaya yang mahu buat secara sambilan. Ini adalah langkah awal, kami sediakan berdasarkan permintaan demi permintaan.
  • Belajar asas pemasaran online. Apabila sudah pandai, boleh belajar lagi dengan otai-otai pemasaran yang lain. 
  • Menyertai rakan-rakan blogger lain di Akademi Bekerja di Rumah yang mencecah 200 blog buat masa sekarang. Bonus kepada anda kerana secara tidak langsung dapat membina jaringan bisnes secara online.
  • Mengenalpasti potensi diri anda melalui analisa sebelum mula kelas. Apa yang kita belajar di dalam kelas ini. Analisa dahulu untuk kenalpasti apa produk yang sesuai/minat/pengalaman.
  • Belajar buat blog kedai online, belajar menulis konsisten, belajar buat borang tempahan, jenis-jenis entri, belajar buat pan page, belajar buat pautan, belajar buat pautan antara blog untuk aliran trafik.


Adakah anda rasa yang anda mahu belajar dan memerlukan perkara yang disenaraikan di atas? Jika jawapan anda ialah YA, jangan berlengah lagi. Cepat anda bermula, cepatlah anda mendapat hasilnya. Boleh hubungi saya untuk pendaftaran segera.





---------------------------------------------------------------------
Iklan:
Akademi Bekerja Dari Rumah kini sudah mencapai lebih 350 blog dengan 13 guru online sedang bertugas.21  kelas secara online sedang berlangsung. Pendaftaran dibuka setiap hari. Anda ingin menulis blog? Sertai kami di sini untuk mempelajari asas membina blog penulisan dan bisnes.

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page
3. Kelas penulisan kreatif
3. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus onlne dibuka
6. Kelas asas akaun bisnes kecl wahm/soho

Hubungi saya melalui ;
sms/whatsapps : 013-9288582; 
atau boleh juga PM saya di Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan