Sabtu, 19 Oktober 2013

Perkembangan Positif Tepung Magik Mama

Teks : Siti Nadzifah
Imej : Siti Nadzifah

Alhamdulillah. Setakat hari ini sudah hampir tiga karton Tepung Magik terjual. Walaupun masih tidak dapat mencari ejen, saya sudah dibantu oleh ahli keluarga terdekat. Di samping niat ingin membantu mereka mendapatkan wang sampingan, mereka juga sebenarnya membantu saya dari segi jualan. Syukur Ya Allah. Mudah-mudahan niat saya untuk membantu adik-beradik dan keluarga dipermudahkan-Nya.

Stok Tepung Magik Kami

Terima kasih juga kepada kawan-kawan yang sudi membeli sekaligus juga memberi sokongan moral buat saya dan encik suami meneruskan jualan kami. Buat masa sekarang kami masih mencari cara untuk meluaskan jualan kami.

Kepada sesiapa yang berminat untuk cuba menjadi ejen boleh hubungi saya di :
Facebook : Siti Nadzifah atau
email : sitinadzifahabdrahad@gmail.com
Boleh kunjungi FB Page kami Tepung Magik Mama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan