Ahad, 6 Oktober 2013

Majlis Konvokesyen Adik

Sambil menunggu adik dan umi keluar dari dewan, sempat juga saya mencuri masa untuk  mencoretkan sedikit catatan untuk hari ini.

Rasanya sudah beberapa hari saya tidak berkesempatan untuk meluangkan masa menjengah blog. Memandangkan keluarga saya datang dari kampung dan bermalam di rumah, jadual saya sangat padat. Tidak ada ruang masa dapat saya selitkan sedikit untuk menulis.

Keseronokan menyambut tetamu lebih-lebih lagi ahli keluarga dan orang tua sendiri membuatkan saya lupa akan kepenatan dan kesakitan badan akibat terlalu letih. Cuti satu syif saya rasakan tidak cukup.

Alhamdulillah, hari ni semuanya berjalan dengan lancar. Walaupun masing-masing keletihan, tetapi tetap ceria meraikan hari istimewa angah. Didoakan semoga angah dimurahkan rezeki dan cepat dapat kerja. Aamiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan