Khamis, 26 September 2013

Mendaftar ke Kelas Asas Blog dan Penulisan

Teks : Siti Nadzifah
Imej : Akademi Bekerja Dari Rumah

Setelah berbulan-bulan hanya menjadi pembaca dan pemerhati senyap kepada Alumni penulis dari rumah, akhirnya hari ini saya dengan rasminya mendaftar dengan Puan Masayu Ahmad.
Sudah lama saya memendam keinginan untuk menyertai team ini dan mendapatkan bimbingan daripada beliau. Tetapi disebabkan asyik memikirkan kekangan masa dan kebimbangan kalau-kalau tidak dapat mengikuti kelas sepenuhnya, saya tangguhkan dulu niat itu.

Setelah membaca testimoni dari anak didik beliau dan guru-guru yang lain, saya dapati bukan saya seorang sahaja yang mengalami dilema tersebut. Rupanya ramai yang mempunyai masalah kekangan masa seperti saya. Jadi, saya mencabar diri untuk meneruskan niat ini. Kalau orang lain boleh buat, saya pun mesti boleh buat. In Shaa Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan