Sabtu, 14 Disember 2013

Mencari Kembali Momentum Yang Hilang

Teks : Siti Nadzifah

Aduh, salah saya sendiri kerana terleka semasa bercuti tempoh hari. Bukan tidak ada masa, bukan juga masalah internet. Hanya terlalu mengikutkan rasa badan yang letih. Terlalu membenarkan otak untuk menjadi malas dan terlebih rehat.

Mentang-mentanglah bercuti untuk merehatkan badan dan minda, semuanya turut bercuti. Sehinggakan tugasan menulis setiap hari juga diponteng. Nah, sekarang tanggung sendirilah akibatnya. Saya kembali merangkak untuk mendapatkan kembali momentum dalam menulis blog ni. Rasa macam 'blur' je lagi ni.


Mudah-mudahan saya kembali ke landasan semula. Nak kena kejar cepat-cepat. 2013 sudah sampai ke penghujungnya. Harapan saya sangat besar untuk mencapai target yang lebih besar tahun depan. Semoga usaha saya membuahkan hasil hendak-Nya.








---------------------------------------------------------------------
Iklan:
Akademi Bekerja Dari Rumah kini sudah mencapai lebih 350 blog dengan 13 guru online sedang bertugas.21  kelas secara online sedang berlangsung. Pendaftaran dibuka setiap hari. Sertai kami di sini untuk mempelajari asas membina blog penulisan dan bisnes.

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page
3. Kelas penulisan kreatif
3. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus onlne dibuka
6. Kelas asas akaun bisnes kecl wahm/soho

Hubungi saya melalui ;
sms/whatsapps : 013-9288582; 
atau boleh juga PM saya di Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan