Selasa, 12 November 2013

Hadiah Untuk Tersayang

Teks : Siti Nadzifah
Imej : Siti Nadzifah

Apa khabar semua? Hari ini saya agak sibuk di rumah kerana hari ini agak istimewa bagi keluarga kami. Banyak perkara yang saya hendak lakukan hari ini. Encik suami menyambut ulangtahun kelahiran hari ini. Biasanya setiap tahun kami akan meraikan hari lahir setiap orang dalam keluarga kami sekurang-kurangnya dengan membeli sebiji kek.

Tetapi kali ini saya tidak membeli kek untuk hari lahir encik suami. Saya sudah pun belanja encik suami membeli sesuatu semasa kami keluar jalan-jalan hari tu. Walaupun tidak membeli kek di kedai, saya sebenarnya merancang untuk membuat sendiri kek kegemaran encik suami sebagai hadiah hari lahirnya tanpa pengtahuan encik suami. Nak buat surprise la konon tetapi biasanya kejutan yang saya rancang jarang menjadi. Diri sendiri teruja sangat. Awal-awal lagi dah kantoi. Hehe.

Alhamdulillah. Kek tersebut sedang dalam proses untuk di deko. Nanti dah siap saya masukkan gambar dan resepi di sini ya. Ok, saya nak pergi sambung kerja di dapur dulu.

Tara..inilah hasilnya. Kek coklat moist cheese leleh. Deko amatur cuba-cuba je.

Sampai berjumpa lagi.


Iklan :

Akademi Bekerja Dari Rumah kini sudah mencapai lebih 200 blog dengan 7 guru online sedang bertugas. 17 kelas secara online sedang berlangsung. Pendaftaran dibuka setiap hari. Sertai kami di sini untuk mempelajari asas membina blog penulisan dan bisnes. Hubungi saya melalui 
 email : sitinadzifahabdrahad@gmail.com 
sms/whatsapps : 013-9288582; 
atau boleh juga PM saya di Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan